Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Ζεστό μπάνιο το καλοκαίρι και κρύο τον χειμώνα..

Όπως όλοι ξέρουμε, για να ζεσταθούμε το χειμώνα κάνουμε ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο και αντίστοιχα το καλοκαίρι για να δροσιστούμε κάνουμε ένα κρύο και απολαυστικό ντουζ. Όμως πρέπει, παρά την θέλησή μας, να γίνεται το αντίθετο αυτού, με απότερο σκοπό να προφυλλασσόμαστε από τα μικρόβια τον χειμώνα αλλά και για να δροσιζόμαστε περισσότερο το καλοκαίρι. Αυτή η θεωρία είναι βασισμένη στο ότι το χειμώνα πρέπει να κάνουμε με κρύο νερό ντουζ, επειδή τότε κυκλοφορούν περισσότερα μικρόβια από ότι τις άλλες εποχές και έτσι με το κρύο νερό και κλείνουν οι πόροι στο σώμα μας, με αποτέλεσμα όταν βγούμε να ζεσταθούμε καλύτερα, αλλά και εφόσον είναι κλειστοί, δεν μπορούν εύκολα τα μικρόβια να περάσουν το σώμα. Αντίθετα, το καλοκαίρι, άμα κάνουμε μπάνιο με ζεστό νερό, όταν θα βγούμε έπειτα έξω, θα βγει από το σώμα μας η πλείστη θερμότητα, αφού είναι ανοιχτοί οι πόροι, και έτσι θα δροσιστούμε περισσότερο.. ;) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου